citynet | بلاگ

citynet

ساخت وبلاگ
تفاوت خدمات سامانه فروش بلیط با آژانس های مسافرتی

امروزه استفاده از انواع سامانه های مختلف فروش بلیط، برای بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بخش هایی که برای آن می توان سامانه طراحی کرد، سامانه فروش بلیط هواپیما می باشد. این سامانه دارای مزایا و کارایی های متفاوت می باشد که می توان با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام نموده و به بهترین نحو ممکن نسبت به خرید از بلیط فروشی عمل کرد. بلیط فروشی در بخش های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید با استفاده از این سامانه کارهای مختلفی را انجام دهید و تورهای هواپیمایی را خرید نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تا با استفاده از نکاتی که پیرامون سامانه فروش بلیط هواپیما موجود می باشد، افرادی را که قصد استفاده از این سامانه را دارند، راهنمایی نماییم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید یا قصد استفاده از این سامانه ها را دارید، با ما تا پایان همراه باشید.

خدمات سامانه فروش بلیط

خدمات مختلفی در سامانه فروش بلیط هواپیما به افراد ارائه می شود. از خدماتی که این سامانه به افراد ارائه می دهد، می توان به فروش انواع بلیط های هواپیمایی، رزرو انواع تورهای مختلف و آگاهی از هزینه و قیمت بلیط ها اشاره کرد. خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما برای افراد دارد، در گذشته توسط آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می شد. اما امروزه این خدمات به صورت سیستمی ارائه می شود. پس هیچ تفاوتی در نوع این خدمات و خدماتی که آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می دهند، وجود ندارد و تنها زمان و هزینه افراد را کاهش داده است.

وب سرویس پرواز

سامانه فروش بلیط هواپیما

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که سامانه بلیط فروش هواپیما به چه صورت می باشد. در این مورد می توان گفت سامانه فروش بلیط هواپیما به منظور فروش انواع بلیط های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته بسیاری از افراد برای سفر خود سعی می کردند که با مراجعه به آژانس های مسافرتی متفاوت نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند. لذا این آژانس های هواپیمایی مجبور بودند که تعداد بسیاری از کارمندان را برای ارائه بلیط هواپیما و بازگو کردن خصوصیاتی که هر بلیط هواپیما دارد، استخدام کرده و نسبت به فروش انواع بلیط ها اقدام نمایند که البته انجام این کار بسیار سخت بود و خریداران نیز در سخی قرار می گرفتند. اما پس از گذشت یک بازه زمانی و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از سامانه های اینترنتی باعث شد، بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از سامانه فروش بلیط های هواپیمایی به راحتی نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایند. پس می توان گفت سامانه بلیط هواپیما همواره می تواند برای افراد مزایای مختلفی داشته باشد.

ساز و کارهای لازم برای استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما

افرادی که قصد استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما را دارند، باید با استفاده از ساز و کارهای مختلفی که در این زمینه وجود دارد نسبت به استفاده از این سامانه اقدام نمایند. افرادی که قصد خرید از سامانه بلیط فروشی هواپیمایی را دارند باید وسایل لازم برای خرید آن را داشته باشند. این افراد باید با استفاده از وسایل ارتباط جمعی، مانند انواع دستگاه های تلفن همراه و یا کامپیوترهای متفاوتی که به سامانه های بلیط فروشی متصل می شوند، نسبت به خرید انواع بلیط هواپیما اقدام نمایند. شما باید یک خط اینترنتی برای متصل شدن به شبکه جهانی اینترنت داشته باشید تا به راحتی بتوانید خدمات آژانس های مسافرتی و سامانه هایی که نسبت به فروش بلیت هواپیما اقدام می نمایند را در اختیار داشته باشید. گفتنی است که استفاده از این سامانه بسیار راحت و آسان می باشد و تنها با داشتن از زیرساخت های لازم برای استفاده از فضای اینترنت می توان از آن استفاده کرد.

خدمات شرکت سیتی نت:

مزایای سامانه فروش بلیط هواپیما

مزایای مختلفی از سامانه فروش بلیط هواپیما مورد توجه می باشد که افراد می توانند با توجه به این مزایا، نسبت به بهره مندی از خدمات این سایت ها اقدام نمایند. لذا این مزایا با توجه به پارامترهای مختلفی که وجود دارد، هم برای صاحب سامانه و هم برای کسی که از آن سامانه خرید می نماید، کارایی دارد. یکی از کارایی هایی که برای صاحب سامانه دارد این است که آن ها می توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن صورت دهند و سطح کاری خود را افزایش دهند. اما از مزایایی که برای مشتریان دارد این است که می توان علاوه بر اینکه در هزینه های آن ها کاهش ایجاد کند، زمان آن ها را به خوبی مدیریت نماید. تصور کنید که برای خرید یک بلیط هواپیمایی باید در ترافیک سنگین شهر خود به آژانس های مسافرتی که این بلیط های هواپیما را ارائه می دهند مراجعه نمایید. هزینه های رفت و آمد و زمان شما به شدت مورد توجه می باشد و افراد می توانند با استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما در زمان و هزینه خود کاهش ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از توصیه هایی که در مورد فروش انواع بلیط موجود می باشد بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز انواع بلیط های هواپیمایی را مورد توجه قرار دهند. در ضمن این سامانه همواره در دسترس می باشد و آن ها می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

مزایای سامانه فروش بلیط

انتظار چه خدماتی از شرکت های فروش آنلاین بلیط داشته باشیم؟

  • پشتیبانی 7-24

مهمترین عامل در دریافت مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، پشتیبانی تمام وقت شرکت های فروش بلیط است. اینکه  مشتریان در هر لحظه بتوانند از خدمات پشتیبانی استفاده کنند، اعتمادشان را به شرکت فروش بلیط افزایش می دهد. به این ترتیب، به مشتریان وفادار شرکت تبدیل می گردند.

  • قیمت رقابتی

در بازار رقابت، برنده کسی خواهد بود که خدمات بیشتر را با هزینه کم تر ارائه دهد. عموما شرکت ها تمایل دارند افراد بیشتری از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما هایشان استفاده کنند. بنابراین بهتر است برای فروش بلیط، امکانات و خدمات را افزایش دهند. در عین حال هزینه کمتری نسبت به سایر رقبای خود اعلام کنند.

  • امکان کنسل کردن بلیط در هر لحظه

معمولا یکی از انتظاراتی که افراد هنگام خرید بلیط دارند، امکان کنسل کردن آن پیش از انجام سفر است. در صورتی که خریدار حق استرداد بلیط را داشته باشد، با خیالی آسوده تر می تواند از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما استفاده کند.

وب سرویس بلیط هواپیما

  • رعایت حقوق مسافر

درصورتی که به دلایل مختلف اعم از فنی، بازرگانی و یا عملیاتی از پرواز مسافری جلوگیری به عمل آید، شرکت هواپیمایی هزینه را استرداد خواهد کرد. به علاوه بلیطی با مبلغ و مسافت مشابه به مسافر داده خواهد شد. در صورتی که مسافر، همان سفر را با سایر خطوط هواپیمایی انجام دهد، هزینه ای از او دریافت نمی شود. در صورت وجود ما به التفاوت، آن را مسافر یا شرکت به عنوان خسارت، پرداخت می نماید.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 325 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 20:25

نکاتی در خصوص سامانه فروش بلیط هواپیما

طراحی سایت آژانس مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار گذشته از این که می تواند کسب و کار شما در حوزه گردشگری را توسعه دهد، مزایا بسیار زیادی نیز برای مشتریان و مخاطبان دارد. در نهایت شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز مشتریان خود را پیدا کرده و خدمات خود را به راحتی در اختیار آنان قرار دهید. البته کیفیت و دیگر پارامترهای کیفی سایت شما نیز باید مناسب بوده و نیازهای مشتری را شامل شوند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

امروزه برای گسترش هر کسب و کاری در سطح کشور و یا حتی به صورت بین المللی از فضای اینترنت و بستر وب سایت ها استفاده می شود. با این حساب اگر شما در زمینه آژانس های گردشگری و توریسم فعالیت دارید، برای بهبود شرایط کارتان و توسعه گردشگری و جذب گردشگر، می توانید با طراحی سایت آژانس مسافرتی به این هدف دست پیدا کنید. طراحی سایت آژانس مسافرتی مزایا فوق العاده زیادی در بهبود شرایط کاری شما دارد. البته طراحی یک سایت برای تبلیغ هر کسب و کاری ارزشمند بوده و قطعا بازدهی بالایی دارد. از این رو حتما در بخش های بعدی شما را با مزایا طراحی سایت آژانس مسافرتی آشنا خواهیم کرد. وجود سایت آژانس گردشگری برای کاربران و گردشگران نیز بسیار با ارزش است و تا حد بسیار زیادی کار را برای مسافران آسان می کند و آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند تور گردشگری مورد نظرشان را رزرو کرده و با خیال راحت به مقصد دلخواه شان سفر کنند؛ بدون این که ذهن و وقت خود را درگیر مسائل جزئی کنند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

مزایا سایت آژانس مسافرتی

همانطور که گفتیم طراحی سایت آژانس گردشگری مزایا زیادی برای کارفرما این حوزه و البته گردشگران و مشتریان دارد. اصلی ترین ویژگی وجود یک سایت گردشگری، بازاریابی سریع و دسترسی آسان به آژانس های گردشگری می باشد که هدف مشتری و مجری تورها را تا حدودی برآورده می کند. مزیت دیگر طراحی سایت، افزایش اعتماد مشتریان و راحتی کار آن ها است. در حالت عادی اگر قرار باشد که یک مشتری به صورت حضوری به آژانس گردشگری مراجعه کند، باید وقت و هزینه بیشتری را اتلاف کند. در صورتی که در منزل می تواند به صورت آنلاین خدمات دلخواه خود را دریافت کند. گذشته از این ها شما به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به مشتری معرفی نمایید.

امکانات سایت آژانس مسافرتی

امکانات سایت آژانس مسافرتی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از جمله امکاناتی که باید در طراحی سایت آژانس مسافرتی به آن ها توجه داشت، می توان به امکاناتی نظیر پنل خرید بلیط هواپیما، قطار داخلی و خارجی، نمایش مسیرهای پروازی شرکت های مختلف، گالری تصاویر، معرفی کشورهای مختلف و اماکن گردشگری، بخش سوالات متداول، نظرسنجی آنلاین، معرفی خدمات مختلف آژانس، معرفی آژانس گردشگری، امکان رزرو تورها، امکان خرید تور، نمایش پکیج مختلف تور، طراحی نقشه سایت، امکان پرسش و پاسخ و چت، نمایش شبکه های اجتماعی، درگاه بانکی برای پرداخت، نمایش قیمت ارز ها، نمایش اطلاعات ویزای هر کشور، تورهای لحظه آخری، قوانین، راهنمایی سایت و ... اشاره کرد. اگر می خواهید طراحی سایت آژانس مسافرتی تان به صورت حرفه ای انجام شود، باید امکانات و خدمات را با کیفیت بالا سفارش دهید. همچنین امکانات جانبی نظیر چند زبانه بودن وب سایت و ... نیز می تواند در رسیدن سایت به اهدافی که مد نظر قرار داده بودید، کمک کند.

ویژگی های یک سایت آژانس مسافرتی خوب

یک وب سایت آژانس مسافرتی خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد. البته باید این را در نظر داشت که تمام ویژگی ها و پارامترهای برنامه نویسی و طراحی سایت باید به درستی رعایت شوند. اما ویژگی هایی نیز هستند که از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و به طور کلی به معرفی آن ها می پردازیم. اولین ویژگی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد، موضوع نحوه طراحی سایت است. شما باید ابتدا هدف اصلی از طراحی سایت آژانس مسافرتی را بدانید و در مرحله دوم باید توانایی های لازم برنامه نویسی را داشته باشید. البته نکات ریزی نیز در این بین مهم هستند که می بایست در نظر گرفته شوند. اما ویژگی بعدی یک سایت خوب، امکان پرداخت الکترونیکی و آنلاین می باشد. قطعا یکی از اهداف مهم برپایی وب سایت آژانس مسافرتی سوددهی مالی می باشد. پس باید شرایط پرداخت آنلاین در چنین وب سایتی در نظر گرفته شود تا هم کار کاربر و مشتری راحت شود و هم وب سایت به دلیل داشتن این امتیاز بتواند درآمد کافی را کسب کند. اما آخرین ویژگی یک سایت خوب، دسته بندی و بخش بندی موضوعات مختلف است. این کار دسترسی کاربر به بخش های مختلف سایت را آسان کرده و روی سئو سایت نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. شما می توانید بخش هایی را برای خرید بلیط، معرفی مکان های گردشگری، توضیح خدمات و ... در نظر بگیرید.

انواع خدمات گروه سیتی نت:

خدمات سامانه فروش بلیط

خدمات مختلفی در سامانه فروش بلیط هواپیما به افراد ارائه می شود. از خدماتی که این سامانه به افراد ارائه می دهد، می توان به فروش انواع بلیط های هواپیمایی، رزرو انواع تورهای مختلف و آگاهی از هزینه و قیمت بلیط ها اشاره کرد. خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما برای افراد دارد، در گذشته توسط آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می شد. اما امروزه این خدمات به صورت سیستمی ارائه می شود. پس هیچ تفاوتی در نوع این خدمات و خدماتی که آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می دهند، وجود ندارد و تنها زمان و هزینه افراد را کاهش داده است.

خدمات سامانه فروش بلیط

سامانه فروش بلیط هواپیما

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که سامانه بلیط فروش هواپیما به چه صورت می باشد. در این مورد می توان گفت سامانه فروش بلیط هواپیما به منظور فروش انواع بلیط های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته بسیاری از افراد برای سفر خود سعی می کردند که با مراجعه به آژانس های مسافرتی متفاوت نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند. لذا این آژانس های هواپیمایی مجبور بودند که تعداد بسیاری از کارمندان را برای ارائه بلیط هواپیما و بازگو کردن خصوصیاتی که هر بلیط هواپیما دارد، استخدام کرده و نسبت به فروش انواع بلیط ها اقدام نمایند که البته انجام این کار بسیار سخت بود و خریداران نیز در سخی قرار می گرفتند. اما پس از گذشت یک بازه زمانی و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از سامانه های اینترنتی باعث شد، بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از سامانه فروش بلیط های هواپیمایی به راحتی نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایند. پس می توان گفت سامانه بلیط هواپیما همواره می تواند برای افراد مزایای مختلفی داشته باشد.

مزایای سامانه فروش بلیط هواپیما

مزایای مختلفی از سامانه فروش بلیط هواپیما مورد توجه می باشد که افراد می توانند با توجه به این مزایا، نسبت به بهره مندی از خدمات این سایت ها اقدام نمایند. لذا این مزایا با توجه به پارامترهای مختلفی که وجود دارد، هم برای صاحب سامانه و هم برای کسی که از آن سامانه خرید می نماید، کارایی دارد. یکی از کارایی هایی که برای صاحب سامانه دارد این است که آن ها می توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن صورت دهند و سطح کاری خود را افزایش دهند. اما از مزایایی که برای مشتریان دارد این است که می توان علاوه بر اینکه در هزینه های آن ها کاهش ایجاد کند، زمان آن ها را به خوبی مدیریت نماید. تصور کنید که برای خرید یک بلیط هواپیمایی باید در ترافیک سنگین شهر خود به آژانس های مسافرتی که این بلیط های هواپیما را ارائه می دهند مراجعه نمایید. هزینه های رفت و آمد و زمان شما به شدت مورد توجه می باشد و افراد می توانند با استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما در زمان و هزینه خود کاهش ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از توصیه هایی که در مورد فروش انواع بلیط موجود می باشد بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز انواع بلیط های هواپیمایی را مورد توجه قرار دهند. در ضمن این سامانه همواره در دسترس می باشد و آن ها می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

مزایای فروش بلیط هواپیما

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 375 تاريخ : شنبه 26 مهر 1399 ساعت: 20:35

طراحی سایت آژانس مسافرتی

سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال بپردازیم که سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟ آیا آژانس مسافرتی شما غیر از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اید، دارای سایت هم هست؟ درباره اهمیت داشتن سایت چه می دانید؟ امروزه برای اینکه هر کسب و کاری بتواند در حوزه کاری خود باقی بماند، حتما به یک سایت نیاز دارد. آژانس های مسافرتی از جمله کسب و کارهایی به حساب می آیند که وجود سایت برای آنها ضروری بوده و می تواند مانند یک معجزه برای جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از تصاویر و محتوایی مناسب مناطق تاریخی و گردشگری را به خوبی توضیح دهید و سبب جذب گردشگران و توریست ها شوید. در ادامه به اهمیت داشتن سایت و همچنین قابلیت های سایت در افزایش جذب مخاطب به آژانس های مسافرتی توضیح خواهیم داد.

اهمیت داشتن سایت برای آژانس های مسافرتی چیست؟

در عصر امروز که اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات درباره کوچکترین مسائل به جستجو در گوگل می پردازند، حیف است که آژانس های مسافرتی از این قابلیت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبینی که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خرید بلیط های مسافرتی می کنند، فکر کرده اید؟

طراحی سایت گردشگری

آژانس های مسافرتی دارد؟

از جمله قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، عبارتند از:

  • دسترسی دائمی کاربران به سایت

همانطور که می دانید وجود اینترنت همچون نعمت بزرگی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک به حساب می آید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های هواپیمایی ایجاده کرده، در دسترس بودن سایت در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران است. با این کار کاربر شما در هر زمانی که بخواهد می تواند از خدمات شما مطلع شود و حتی اقدام به رزرو و خرید نماید.

  • جذب انواع مخاطب

از دیگر قابلیت هایی که وجود اینترنت و سایت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، جذب انواع مخاطب است. یعنی شما می توانید مخاطبینی با موقعیت های مکانی متفاوت و با درخواست های متفاوت را به سایت خود جلب کنید و بدین صورت خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید.

خدمات شرکت سیتی نت:

نیازمندی های طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با برند پرواز شناخته شده است. یکی از الزامات سایت آژانس مسافرتی، چند زبانه بودن سایت است؛ به دلیل این که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از این سایت ها دیدن کنند. مدیران آژانس هواپیمایی می توانند، با طراحی بهترین نوع سایت در سیستم، مشتری جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنین در طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین اصولی که باید به آن توجه کنید، این است که مشتری ها دسترسی راحت و سریع به اطلاعاتی که می خواهند را داشته باشند.

وب سرویس پرواز

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای طراحی سایت که بتوانید بهترین طرح را در سیستم داشته باشید، اجرای یک سری اقدامات می تواند به شما برای طراحی بهترین نوع سایت کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم سه نکته زیر را برای طراحی سایت به کار بگیرید.

  • نحوه طراحی

دارا بودن یک سایت استاندارد کمک می کند، آژانس مسافرتی و گردشگری، بتوانند خدماتی چون رزرو بلیط، رزروهتل، رزرو تور و... را در اختیار مشتریان قرار بدهند. مهم ترین و اصلی ترین هدف طراحی سایت، این است که خدمات شرکت از طریق اینترت به چشم مشتری بیاید. این راه بهترین راه برای معرفی اماکن گردشگری و مسافرتی است. یک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن این است که برای معرفی اماکن گردشگری در سایت، حتما از عکس استفاده کنید.

  • پرداخت آنلاین

داشتن اینترنت یکی از عوامل جذب مشتری به حساب می آید، به دلیل این که روزانه بالای هزاران نفر از این ظرفیت استفاده می کنند. با گذاشتن درگاه اینترنتی آنلاین در سایت، برای رزرو تور و رزرو بلیط و حتی هتل، می توانید یک منبع درآمد جداگانه داشته باشید.

  • دسته بندی موضوعات

در حد امکان سایت خود را به چند دسته یا بخش تقسیم کنید. می توانید درهر بخش مطالب مختلف بگذارید که مشتری به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکیج های مسافرتی خود را قرار دهید و آن ها را به مشتری ها معرفی کنید. همچنین می توانید در بخش دوم جایی برای رزور بلیط، هتل و غیره قرار دهید.

نرم افزار رزرواسیون

منوها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی

وقتی کاربران وارد سایت شما می شود، برای آشنایی با سایت باید منو وجود داشته باشد که به تمامی اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرین تور شما کی بوده یا اگر قرار است به یک مکانی سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سایت آشنا می کنیم:

  • منو آخرین تورها

کاربرها یا همان مشتری ها برای استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سایت می شوند. به همین دلیل این بخش از منو را جز اصلی ترین منو ها قرار دهید. نکته مثبت این کارمی تواند این باشد که کاربرها در اولین نگاه برنامه های تور های شما را می بینند. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای هر تور به صورت جداگانه منو طراحی کنید و بعد از تمام شدن برگذاری تور، تاریخ شروع و پایان آن را حذف نمایید. از سوی دیگر تورهای هر فصل را جداگانه دسته بندی و معرفی کنید مانند تورهای تابستانه، تورهای بهاره، و... و یا هردسته بندی که با آژانس شما هماهنگ باشد.

  • منو معرفی خدمات

شما باید در این بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفی کنید. اگر خدمات مخصوصی را از نمایندگی یک آژانس دیگر در ایران انجام می دهید، بهترین و مهم ترین جایگاه معرفی، می تواند داخل همین منو باشد. همچنین در صورتی که خدماتی مانند برگزاری تورهای گروهی، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتی تفریحی و خدماتی مشابه این ها را دارید، در این بخش قرار دهید.

  • منو معرفی تورهای داخلی و خارجی

بی تردید شما یک سری از تورها را به خاطر مشتریان زیادی که دارید، همیشه در برنامه هایتان قرار می دهید و آن ها را اجرا می کنید. در صورتی که اجرای این برنامه ها ثابت است، در تور های داخلی و خارجی حتما در این بخش بگذارید.

سایر خدمات شرکت سیتی نت:

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 334 تاريخ : جمعه 25 مهر 1399 ساعت: 20:56

نکاتی در خصوص مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی

همانطور که همه ما شاهد پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها هستیم، نباید از تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی غافل شویم. مسافران با دسترسی هرچه بیشتر به اطلاعات، قادر خواهند بود تا خدمات انواع شرکت ها در هر حوزه ای را با یکدیگر مقایسه کنند سپس اقدام به خرید نمایند. پس شما نیز نباید این فرصت را از دست بدهید و بهترین کار این است که از تکنولوژی به صورت درست در عرضه خدماتتان استفاده کنید.

امروزه کمتر شاهد این هستیم که مسافران برای تهیه بلیط به صورت حضوری به دفاتر آژانس های مسافرتی مراجعه کنند، در عوض اکثر کاربران با استفاده از تکنولوژی و اینترنت این کار را انجام می دهند. با توجه به این مسئله اکثر آژانس های مسافرتی به این مورد و تغییر بازار به سمت آنلاین شدن اهمیت داده اند و فروش اینترنتی و سایر خدمات را مهیا کرده اند.

تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافری

آیا تکنولوژی برای آژانس های مسافرتی سودمند است؟

تاثیرات سودمند تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی تا به اینجا درباره تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کردیم ولی در این قسمت می خواهیم به نکات مثبت و سودمندی که تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی برای آژانس های مسافراتی و کاربران فراهم می کند، بپردازیم. از جمله مزیت های تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی عبارتند از:

  • ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران

ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران (مدیران ارشد) یکی از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی به حساب می آید. با وجود یک سیستم اطلاعاتی پیشرفته مدیران می توانند خواسته و تقاضای کاربر را مشاهده کنند و بررسی نمایند که در چه مرحله ای در دست انجام است و بر آن نظارت کنند. همچنین با این کار می توانند کیفیت خدمات را کنترل نمایند.

  • دسترسی سریع به اطلاعات

از دیگر عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی می توان به این مورد اشاره کرد که اطلاعات به صورت آنلاین و سریع در اختیار کاربر و مدیران کسب و کار خدمات مسافرتی قرار می گیرد. از جمله دلایل آن وجود سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است که کار را برای جمع آوری اطلاعات راحت می کند.

مزایای تکنولوژِی برای آژانس مسافرتی

  • تصمیم گیری سریع و درست

یکی دیگر از عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی، مدیران این کسب و کار ها هستند که باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، از خدمات مسافرتی خودشان محتواهایی تولید کنند و در وبسایت یا شبکه های اجتماعیشان انتشار دهند.با این کار کاربران می توانند با دسترسی به آنها از خدماتشان استفاده کنند. این موضوع برای کاربران سبب یک تصمیم گیری درست و سریع می شود و در کمترین زمان می توانند از خدمات مسافرتی استفاده کنند.

با وجود سیستم های اطلاعاتی برای مدیران کسب و کار های خدمات مسافرتی، این امکان برای آنها فراهم می شود که با در دست داشتن اطلاعاتی یکپارچه، مخاطب خود را بهتر بشناسند و تصمیمی سریع و درست برای اضافه کردن خدمات یا به روز کردن آنها بگیرند. به این ترتیب می توان گفت تکنولوژی در گسترش کسب و کار خدمت مسافرتی نیز موثر است.

  • رزرو آنلاین

اگر بخواهیم درباره مهمترین تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کنیم، باید بگویم رزرو آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در هر مکان و زمانی خدمات مسافرتی مورد نظرشان را رزرو نمایند.

با این کار افراد یا سازمان های واسطه حذف می شوند و همین مورد به نفع کسب و کار های خدمات مسافرتی و کاربران(مسافران) است چراکه هزینه کمیسیون واسطه ها هم حذف می شود و مسافران می توانند این هزینه را در جای دیگر صرف کنند، مثلا این امکان برایشان ایجاد می شود که خدمات بهتری را انتخاب کنند. انجام سریع امور عملیاتی یکی دیگر از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی است. امور عملیاتی مواردی همچون اخذ ویزا، امور مالی و... بوده که نیاز به صرف زمان دارد اما با استفاده از تکنولوژی و اینترنت کاربران می توانند به سرعت مدارک لازم را ارسال کنند و اقدامات لازم صورت بگیرد. البته باید بگویم در این بخش هنوز هم کمبود ها و نقص هایی وجود دارد که باید رفع شود.

  • برنامه ریزی دقیق

دیگر زمان آنکه آژانس های مسافراتی تازه در طول سفر شروع به برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغات مسافران می کردند، گذشت. امروزه برنامه ریزی دقیق یکی از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی به حساب می آید. از جمله بهترین خدمات مسافرتی این است که به صورت دقیق و جزئی درباره خدمات مسافرتی توضیح داده شود تا کاربران از آن مطلع شوند و با آگاهی آن را انتخاب کنند.

خدمات گروه سیتی نت:

  1. طراحی سایت گردشگری
  2. نرم افزار رزرواسیون
  3. وب سرویس پرواز
  4. وب سرویس چارتر 724

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروز، اهمیت زمان از همیشه بیشتر شده است. به همین دلیل افراد سعی می کنند در آن واحد، چند کار را به صورت هم زمان پیش ببرند. پیش از این، مردم جهت خرید بلیط برای سفر هایشان، به صورت حضوری اقدام می کردند. امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و گره خوردن اینترنت به زندگی هایمان، بسیاری از کارها، ساده تر از گذشته انجام می شوند. یکی از خدماتی که تکنولوژی به ما ارائه می کند، امکان خرید اینترنتی است. در این مطلب مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما را با هم مرور می کنیم.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

  • صرفه جویی در زمان

اولین و مهم ترین دلیلی که به عنوان مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان به آن اشاره کرد، صرفه جویی در زمان است. با توجه به ترافیک و مشغله های زیاد زندگی مدرن، دیگر نیاز به رفت و آمد به آژانس های مسافرتی نیست.

  • ساده است

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، نیاز نیست فرایند پیچیده ای را طی کنید. تنها با ورود به سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، با چند کلیک، نوع، روز و ساعت پرواز خود را انخاب کرده و پرداخت را انجام دهید.

  • خرید بلیط چارتر

از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکان خرید های لحظه آخری است. بلیط های چارتر عمدتا بسیار ارزان تر از سایر بلیط ها بوده و می توانید سفرتان را با هزینه پایین تری انجام دهید. امکان خرید بلیط چارتر در خرید های حضوری به مراتب کم تر از خرید آنلاین است.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 334 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 21:17

نکاتی در خصوص وب سرویس پروازهای خارجی

وب سرویس پروازهای خارجی

در حال حاضر پرواز خارجی همانند داخلی بحث سیستمی و چارتری دارد. پرواز سیستمی آن را از چند طریق میتواندریافت کرد. بزرگ ترین منبعی میتوانیم از آن پرواز دریافت کنیموب سریس آمادئوساست. سیستم آمادئوس سیستمی است که ایرلاینهایی از جمله ترکیش، امارات، قطری و ایران ایر در ایران روی آن کار میکنند. تهیه وب سرویس آمادئوس کار سختی است و برای گرفتن وب سرویس نیاز اولیه این است که شما با ایرلاینهای داخلی در ارتباط باشید. پید و ساین داشته باشید، و حداقل یکسال با آن کار کنید.

اگر به حدی رسیدید که ایران ایر تأیید کرد آن وقت شما را به آمادئوس ایران معرفی میکند و شما همانند وب سرویس گابریل با یک نام کاربری و رمز به پروازها دسترسی خواهید داشت. پیاده کردنوب سرویس آمادئوسکار خیلی پیچیدهای ست و خود آمادئوس ایران به شرکتهای کمی از جمله فرانگر مجوز پیاده سازی وب سرویس را ارائه کرده است.

شما باز بخاطر اینکه ظرفیت همه بازار را داشته باشید نیاز است به وب سرویس دیگر دسترسی داشته باشید. دوسه تا سرویس دیگر هست که اصطلاحأ پروازهای low cost carrier، پروازهایی ارزان هستند. وب سرویس پرتو، galileo و ایاتی iati از جمله دیگر وب سرویس هایی هستند که در بحث پروازهای خارجی باید تهیه شوند.

وب سرویس پرواز

ساخت سایت آژانس مسافرتی

در گذشته مشتریان با تماس یا مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی بلیط مورد نظر خویش را تهیه می کردند، اما امروزه آژانس های مسافرتی باطراحی سایت آژانس، حجم کاری خود را به شکل قابل توجهی کاهش داده اند و اتوماسیون اداری خود را به خوبی مدیریت می کنند. ساخت سایت آژانس مسافرتی نه تنها هزینه ها و مشکلات روزمره آژانس های هواپیمایی را کم کرده، بلکه توانسته رضایت مشتریان را نیز در پی داشته باشد. آن ها می توانند با چند کلیک بلیط هایشان را تهیه کنند و تنها بابت پاره ای از هماهنگی ها با دفاتر هوایی تماس تلفنی برقرار نمایند.

ویژگی های ساخت سایت آژانس مسافرتی

ساخت سایت آژانش مسافرتی با سایر کسب و کارها کمی متفاوت است، زیرا امکانات خاصی را می توان به این نوع سایت ها اضافه نمود تا باعث کاربر پسند تر شدن وب سایت شود. در زیر با برخی از ویژگی های مهم در ساخت سایت آژانس مسافرتی آشنا خواهیم شد:

معرفی آژانس مسافرتی و سازمان

باید اطلاعات کاملی در رابطه با آژانس مسافرتی و خدمات خود را در اختیار بازدیدکنندگانتان قرار دهید اینکار بازدیدکنندگان و مشتریان را به وب سایت وسازمان شما وفادار می کند. اطلاعاتی مانند دسته بندی و توضیح هتل ها می تواند انتخاب را برای کاربران راحت تر کند .

دسته بندی خدمات

در ابتدا باید میزانخدمات آژانس مسافرتیرا به صورت کامل مشخص کنید تا دسته بندی مناسبی برای منوهای وب سایت شما در نظر گرفته شود. به عنوان مثال برخی از شرکت های گردشگری تنها در زمینه تورهای داخلی و یا خارجی فعالیت دارند و برخی دیگر از آژانس های مسافرتی در تمامی زمینه های خرید و فروش بلیط داخلی، خارجی، تور داخلی و خارجی، رزرو هتل های داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند. پس از مشخص نمودن زمینه های فعالیت می توان نقشه ای برای سایت ایجاد کرد تا مطالب وب سایت در دسته بندی مناسب خود قرار گیرید.

وب سرویس پرواز داخلی

وب سرویس پروازداخلی یکی دیگر از خدماتی ست که برای اغلب شرکت های مسافر بری و دارندگان وب سایت های گردش گری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. تمامی آژانس های مسافرتی جهت توسعه و رونق سرویس ها و خدمات خود به این سرویس ها نیازمند هستند. با پیشروفت روزافزون تکنولوژی در زمینه ارائه خدمات اینترنتی و وب مسافران و متقاضیان سفر برای خرید خدمات گردشگری نظیر پرواز هتل و ... به صورت حضوری ترجیح می دهند به صورت آنلاین این کار را انجام بدهند. و ای ن تربیت به دلیل تغییر رفتار متقاضیان در صنعت گردشگری و مسافر بری سبب شده تا دسترسی به صورت آنلاین به خدمات گردشگری از اهمیت بسیاری بر خوردار شود.

وب سرویس پرواز داخلی

وب سرویس پروازهای داخلی

در ابتدای امر شما به غیر از این که باید دامنه خریداری کنید، نمادهای مرتبط را تهیه کنیدشش، درگاه پرداخت بانکی تهیه کنید و... موضوع مهم محصولی است که شما می خواهید در سایت عرضه کنید. آن پروازِ داخلی یا خارجی یا توری که در آژانس تان می فروختید را در حال حاضر نیاز دارید که در سایت تان هم داشته باشید. قبل از که شما به سراغ صحبت با شرکت های طراحی سایت آژانس هواپیمایی بروید نیاز است تا وب سرویس های موردنیاز را تهیه کنید تا بر روی سایت شما پیاده سازی شوند. در این نوشته شرکت فرانگر برای انواع وب سرویس ها برای شما آماده کرده ایم، از پرواز داخلی شروع می کنیم. کسانی که در حیطه کاری آژانس مشغول به کار هستند، می دانند که برای آژانس فروش پرواز داخلی باید از سازمان هواپیمایی کشور مجوز داشته باشد و سپس با تک تک ارلاین ها قرارداد ببندند، بعد از ثبت قرارداد و ارائه ضمانت نامه، پید و ساین شان را دریافت کنند و شروع به فروش دستی در داخل آژانس شان نمایند.

برای فروش آنلاین هم روال به همین صورت است. اگر شما پید و سایتی از ایرلاینی ندارید، قراردادی ندارید، باید همین روال را انجام بدهید، قرارداد ببندید چون یک سری از ایرلاین ها نسبت به اعتبارتان نسبت به بحث مالی تان و میزان بحث فروشتان، وب سرویس ارائه می دهند. یک سری ایرلاین ها هستند که وب سرویس ندارند و شما باید از طرق دیگری دسترسی به پروازهایشان داشته باشید.

ما شش ایرلاین در کشور داریم که در حال حاضر باوب سرویس گابریلکار می کنند. سیستم گابریل، سیستمی است که آژانس ها و ایرلاین ها در آن ردیف صندلی هایشان آن تعریف می کنند و به اصطلاع یک نام کاربری و رمز به آژانس ها میدهند و آژانس ها از طریق آن خودشان می توانند وارد محیط شوند. یک محیطی ست شبیه به داس. آژانس ها پیدوساین را می گرفتند و به این شکل خیلی سنتی و برای صدور یک بلیط حداقل بین 3 تا 4 دقیقه زمان می برد تا درخواست بدهند، available چک کند، بعد از available درخواست بزند، رزرو بگیرد، بعد از رزرو باید اسامی مسافرانش را وارد می کرد و منتظر جواب می ماند.

طراحی سایت

بعد از این که رزرو بسته می شد، اسم مسافر را وارد می کرد، یک پیغام برایش می آمد که حالا شماره تلفن مسافر را وارد کند، بعد از شماره تلفن مسافر، یک پیغام می آمد که حالا کانتنت کن آیا اطلاعات درسته؟ بعد یک ایمیل وارد کن و بعد صدرو نهایی را انجام بده. یک پروسه ای بود که حالا یک کارمندی که دستش خیلی تند است، قاعدتأ چهار یا پنج دقیقه طول می کشد تا بخواهد کار را انجام دهد ولی اگر اینترنتی خرید کنید و اگر خیلی کند باشید من فکر نمی کنم زمان بیشتر از 1 دقیقه و 30 ثانیه طول بکشد اگر هم کند نباشید من فکر میکنم زیر یک دقیقه هم بتوانید آن کار را انجام دهید. شش مورد از ایرلاین های کشور روی این سیستم هنوز فروش انجام می دهند و آژانس ها هم از طریق آن ها فروش شان را انجام می دهند. ایران ایر، آسمان، آسا، قشم، تابان و کارون (نفت). بر روی سیستم گابریل فروش شان را انجام می دهند.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 22:36

وایت لیبل

طراحی سایت آژانس مسافرتی

با توجه به دنیای امروز بیشتر افراد برای نیازهای خود و خدمات به دنیای اینترنت مراجعه می کنند. طراحی سایت امروزه یک اصل مهم در تجارت و کسب و کار است و همه افرادبرای کسب و کار خودنیازمند طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی مناسب و کارامد هستند. آژانس های مسافرتی نیز از این امر مستثنی نیستند .طراحی سایت آژانس مسافرتییک اصل مهم در صنعت گردشگری به شمار می رود زیرا به وسیله آن می توان تورها و سایر خدمات را در محیط اینترت معرفی نمود و از این طریق درامد و مشتریان بیشتر به دست آورد. تیم طراحی سایت سیتی نت با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و با فراهم آوردن بهترین امکانات در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی وطراحی سایت گردشگری بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد.نمونه کارهای موفق طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شرکت سیتی نت دلیل بر این ادعا است.

طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا گردشگری تمام خدمات مورد نیاز کاربران و توریست ها را در کوتاهترین زمان ممکن به نمایش گذارد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی تصمیم به راه اندازی وب سایت نموده تا بتوانند اطلاعات کافی را در حداقل زمان در اختیار کاربران قرار داده و بدین وسیله به معرفی خدمات تورهای داخلی و خارجی پرداخته و یا اطلاعات هز شهرو کشور را در اختیار توریستان و علاقه مندان به سفر قرار دهند . یک سایت آژانس مسافرتی حرفه ای قبل از سفر با معرفی و دادن یک برنامه کلی و کامل راجب سفر، خیال مسافران را از هر نظر راحت کند و حس اطمینان و وفاداری را در مسافر ایجاد کنند و نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند.

وب سرویس آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس مسافرتی

برخی از امکانات طراحی سایت آژانس مسافرتی

  • قابلیت امکانات و خدمات معرفی آژانس مسافرتی خود
  • قابلیت نمایش شعبههای آژانس مسافرتی و آدرس واطلاعات آنها با طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • قابلیت معرفی همه شهرها و کشورها به همراه مکان های تاریخی،توریستی وزیارتی و..درطراحی سایت آژانس مسافرتی طراحی سایت ایرلاین
  • قابلیت امکان نمایش تورهای داخلی و خارجی و هزینه های تور شهرها و کشورها
  • مشاهده تورها و زمان دقیق حرکت و زمان برگشت هر تور
  • معرفی تورهای ویژه و تورهای لحظه آخری و تور ارزان
  • قابلیت امکان نمایش هتل ها و خدمات وامکانات هر هتل با طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • قابلیت عضویت مشتریان در سایت و ارائه خدمات ویژه به توریست ها
  • رزرواسیون آنلاین هتل و پرداخت اینترنتی هزینه ها
  • قابلیت ارائه اخبار تورها و آژانس مسافرتی
  • ارائه خدمات پیامکی به مسافران در هنگام سفر یا معرفی تورهای گردشگری

بنابراین داشتن یک سایت مناسب علاوه بر معرفی شما در حوزه اینترنت به جذب بیشتر مشتری ودر نهایت درآمد بیشتر در کسب و کار شما میشود.

برخی ازنمونه سایت گردشگریگروه سیتی نت

طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا طراحی سایت آژانس هواپیمایی،وایت لیبل،گردشگری و هتل ،وب سرویس پروازتخصص سیتی نت است. قالب های اختصاصی برای آژانس های مسافرتی و هواپیمایی و همچنین برترین ماژول های اختصاصی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران، توریستان و کاربران سایت، را در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی از سایرین مجزا نموده است. برخی از نمونه کارهای موفق شرکت سیتی نت در این حوزه آژانس مسافرتی سفرگشت، سامانه مدیر تور،آژانس مسافرتی قصرزرین میترا، جرجیا، عرشیان سالار ،رهسپارگشت و... را نام برد.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

ساخت سایت آژانس مسافرتی

در گذشته مشتریان با تماس یا مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی بلیط مورد نظر خویش را تهیه می کردند، اما امروزه آژانس های مسافرتی باapi فروش بلیط هواپیما، حجم کاری خود را به شکل قابل توجهی کاهش داده اند و اتوماسیون اداری خود را به خوبی مدیریت می کنند. ساختسایت آژانس مسافرتینه تنها هزینه ها و مشکلات روزمره آژانس های هواپیمایی را کم کرده، بلکه توانسته رضایت مشتریان را نیز در پی داشته باشد. آن ها می توانند با چند کلیک بلیط هایشان را تهیه کنند و تنها بابت پاره ای از هماهنگی ها با دفاتر هوایی تماس تلفنی برقرار نمایند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

ساخت سایت آژانش مسافرتی با سایر کسب و کارها کمی متفاوت است، زیرا امکانات خاصی را می توان به این نوع سایت ها اضافه نمود تا باعث کاربر پسند تر شدن وب سایت شود. در زیر با برخی از ویژگی های مهم در ساخت سایت آژانس مسافرتی آشنا خواهیم شد:

معرفی آژانس مسافرتی و سازمان

باید اطلاعات کاملی در رابطه باآژانس مسافرتیو خدمات خود را در اختیار بازدیدکنندگانتان قرار دهید اینکار بازدیدکنندگان و مشتریان را به وب سایت و سازمان شما وفادار می کند. اطلاعاتی مانند دسته بندی و توضیح هتل ها می تواند انتخاب را برای کاربران راحت تر کند .

دسته بندی خدمات

در ابتدا باید میزان خدمات آژانس مسافرتی را به صورت کامل مشخص کنید تا دسته بندی مناسبی برای منوهای وب سایت شما در نظر گرفته شود. به عنوان مثال برخی از شرکت های گردشگری تنها در زمینه تورهای داخلی و یا خارجی فعالیت دارند و برخی دیگر از آژانس های مسافرتی در تمامی زمینه هایخرید و فروش بلیط داخلی، خارجی، تور داخلی و خارجی، رزرو هتل های داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند. پس از مشخص نمودن زمینه های فعالیت می توان نقشه ای برای سایت ایجاد کرد تا مطالب وب سایت در دسته بندی مناسب خود قرار گیرید.

وب سرویس پرواز

تورها و پکیج های مسافرتی

تورها، بلیط ها و هتل های موجود را بر روی سایت آژانس مسافرتی خود قرار دهید تا کاربران بتوانند از وضعیت خدمات قابل ارائه در این مجموعه با خبر شوند. مثلا آژانسی که در زمینه تورهای ترکیه فعالیت دارد می تواند لیست تورهای فعلی و آینده خود را بر روی وب سایت قرار دهد تا کاربران وب سایت به راحتی بتوانند این تورها را رویت کنند همچنین می توان قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین را برای این تورها قرار داد تا کاربران بتوانند در صورت تمایل تور مورد نظر خود را خریداری کنند. در نتیجه، در کنار اعلام خدمات آژانش مسافرتی می توانیم خدمات نمایش، رزرو و خرید تور،راه اندازی سامانه فروش بلیط هواپیماو هتل را نیز در سایت قرار دهیم تا کاربران بعد از بررسی،خدمات را رزرو و خریداری نمایند.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 288 تاريخ : شنبه 19 مهر 1399 ساعت: 23:30